De ce nu?


Dupa o absenta indelungata in care creativitatea artistica a fost practic nula iar momentele de inspiratie parca nici nu m-ar fi vizitat vreodata am decis sa ma concentrez pe munca artistica pentru ca am constatat ca ma detaseaza de orice gand intrus si ma face sa suport mai usor rutina.

Sincer, urasc rutina. Blazeza , indobitoceste, te transforma in robot. Nu spun ca acum am renuntat sau scapat de rutina; nu! Karina cu cerintele ei firesti implica rutina minut de minut. Deci nu am scapat : insa printre activitatile sterile, putina creativitate este acel ingredient complex-sarea si piperul vietii mele cotidiene.

Chiar daca artistic am fost zero, nu am stat degeaba.

M-am hotarat sa nu intru in iarna -lunga si plictisitoare pe aici- cu casa nepregatita; drept pentru care m-am deplasat la acel magazin elegant, Value City (pentru decoruri casa si mobila il prefer oricarui alt magazin) si mi-am luat mobila. Ei, da! Si totul s-a schimbat🙂

O singura formula „magica”, un mod altfel de a accepta si privi lucrurile te poate face mai receptiv si mai creativ.Daca as fi folosit-o mai des in viata mea sunt sigura ca lucrurile ar fi fost altfel si as fi fost mult mai deschisa catre schimbare si nou (in general nu-mi plac schimbarile, mai ales cele care -ti modifica cursul firesc si obisnuit al vietii).

Am avut de optat intre cateva seturi de mobila cu canapele de culoare incerta, incepand de la galben murdar, bej ciudat si la fel de murdar, culoarea pamantului si chiar gri soarece (!) si burgundy.

Bineinteles ca stilul meu conservator s-a revoltat: cum canapele burgundy?? Si totusi..am rostit formula magica; „De ce nu, burgundy?” ei ,da! acest mod de a pune problema functioneaza foarte constructiv in ceea ce ma priveste. Recunosc ca viata ne-o traim in tipare si cateodata acest „de ce nu?’ ne scoate din tipare si totodata stimuleaza. Deci a functionat! si le-am luat!

Timp cat am asteptat venirea mobilei acasa am debarasat casa de tot ce era inutil si vechi…practic , la final, nu aveam decat mocheta si cateva corpuri mici sau absolut utile.

In fine, dupa atata smotru🙂 am reusit sa pun casa la punct ; iar acum, cand deja si aici iarna isi face simtita devreme prezenta, dupa ce o infrunt o ora , timp in care ma plimb cu Karina si bineinteles ca bomban strazile vesnic pustii, ii intorc spatele si ma scufund in culcusul meu primitor si cald. E chiar placut🙂



Cam asa arata acum ; si arata bine zic eu🙂

Si dupa ce am pregatit casa ma pot apuca de lucru; inspiratie sa am…

Si da! am lucrat cateva Christmas postcards , sunt terminate si le voi posta duminica pentru ca astazi mai am unul de conceput si terminat.

Pana atunci, va doresc un week end calm si placut si amintiti-va cat puteti de des de acea formula magica: „De ce nu?”.

Credeti-ma,face minuni!:)

6 Răspunsuri

  1. Dana , imi place grozav culoarea aceasta! Mi-am dorit mereu un costum cu culoarea aceasta dar nu am gasit-o! Ma faci sa umblu iar dupa ea, poate cand ajung in Bucuresti!
    Imi placeeee!
    Ma bucur ca ai reusit sa scrii iar pe blog!
    Astept cu nerabdare si postacardurile!

  2. Şi eu pot să gândesc mai bine, imediat ce am terminat cu şmotru în casă.:))))

  3. Sa stii , Ela, ca este chiar placut ochiului burgundy asta! Si da, ar merge foarte bine si la un costum.
    Da, da, pn cardurile duminica cand nu cos ma ocup de poze si postare pe blog.
    Te pup!

  4. Asa este , stargate! Parca am ceva pe creier daca in jurul meu e vraiste iar eu vreau sa ma ocup de cusut! Ce ti-e dom`le si cu tipicariile astea:))

  5. Oh, ce frumos, si culoarea rosie burgundy merge excelent cu cele citeva detalii de nuante verzi! Am vrut sa spun "brush strokes" dar pe cuvint daca mai stiu cum sa traduc… O placere pasnica! Sarutari, L xxx

  6. Merci, Lori.
    Si mie imi place culoarea dar am acceptat-o cu greu la canapele.
    Dar se pare ca merge🙂
    Te pup!

Lasă un răspuns

