IN MEMORIAM: Air France Flight 447….Zbor frant


In memory of the eight angels who lost their lives in Air France Flight 447 and for all passengers hot tears and a eternal candle burning …

Sleep in Peace little sad Angels…and don`t cry…I am crying for you ….sleep in Peace…

Am aflat astazi stirea..si m-am cutremurat. Puteam fi eu ..sau altul..alta..sau oricare dintre noi…
Peste 200 de oameni disparuti…dintre care 7 copii si un bebelus…e cumplit de trist ….si mai ales nedrept..

Imi imaginez groaza acelor fiinte care acum 14 ore au disparut in adancul oceanului, cu constiinta clara ca in cateva secunde nu vor mai fi….imi imaginez durerea si disperarea parintilor celor 8 copii in neputinta lor de a face ceva sa ii salveze..imi imaginez strigatele de groaza si disperare sau chipul „mut”al socului intiparit pe fetze umane…si imi imaginez ochi mari , plin de candoare dar si de spaima, intrebari si neliniste in fatza catastrofei care avea sa sa le franga aripile mult prea devreme….

Inca o data NATURA isi dezvaluie omnipotenta si omniprezenta in fata arogantei si ingamfarii umane fara limite…..inca o data , ca de altfel periodic, ni se „transmit semnale” dure precum ca nu suntem stapanii acestei lumi si nu suntem zei…

Omul a vrut sa zboare…toti vrem sa zburam , din pacate (sau din fericire) am fost creati sa traim pe pamant, sa simtim pamantul sub picioare.
Privilegiul de a zbura il au doar pasarile si …ingerii.

Ingeri care acum si-au gasit locul vesnic in apele reci ale Atlanticului si a caror suflete au zburat catre o lume mai buna poate …


Dormiti in Pace ingerasi tristi….nu mai plangeti…plang eu pentru voi…dormiti in Pace…..

6 Răspunsuri

  1. Pe data de 5 ianuarie 2007 am avut primul zbor din viata mea si singurul pana acum…cu acelasi A330 al Air France Company…dupa o ora de la plecarea din Paris pilotul a anuntat defectiune la sistemul electric….. drept pentru care s-a decis intoarcerea la Paris „pentru siguranta Dvs,” cum a spus pilotul; au urmat minute de groaza de neimaginat(o ora)…momente care nu as vrea sa le mai intalnesc niciodata.

  2. Am trait stari de groaza deasupra Atlalanticului pret de doua ore. Mult prea multe …
    Regretabil…

  3. Trist, in acelasi timp terifiant daca incerci macar pt. cateva secunde sa-ti imaginezi ce a fost in sufletul lor in acele momente de groaza!😦
    Sincere condoleante familiilor indoliate!

  4. Cutremurator, atat pot spune, nici nu vreau sa imi imagienz ce a fost in sufletele lor si in ale celor apropiati…

  5. Un poet francez spunea cândva că "nu putem aboli hazardul dintr-o simplă aruncătură de zar".( "Un coup de des n'abolira jamais le hazard") Soarta acestor oameni se jucase deja. Noi nu putem decât s-o deplângem, să ne certăm cu Marele Jucător de zaruri când ni-i ia aşa pe cei dragi şi să ne păstrăm speranţele întregi. Comparaţiile cu alte aparate sau situaţii sunt de prisos, după mine, fiindcă sunt convinsă că erori tehnice sau umane sunt peste tot şi nu putem prevedea totul, niciodată, din păcate…
    Mulţumesc, Daniela, pentru aprecieri. Renunţă te rog la pronumele de reverenţă, altfel o să mă simt bunică înainte de vremea
    sau vreo old crow rătăcită prin Cyberia şi frankly, aş mai vrea încă puţin timp până acolo🙂 Plus că, din câte văd tropăind curioasă pe blogul tău, ne despart doar vreo trei ani🙂

  6. psalm104…Doamne Dumnezeule tu esti nemarginit de mare,!…Cu apele iti intocmesti varful locuintei si din nori iti faci carul, si umbli pe aripile vantului!
    Omul! zilele lui sant ca iarba, si infloreste ca floarea de pe camp., cand trece un vant peste ea nu mai este…..

Lasă un răspuns

