Probleme!


Se pare ca si eu voi fi nevoita sa suspend blogul, ca si Paul….
Am aceleasi probleme si nu stiu daca se pot remedia.
Paul, daca intri cumva pe blogul meu spune-mi te rog daca ai remediat problema sau daca pana la urma nu exista remediu decat suspendarea lui. Multumesc.
Nu stiu cine si ce interes are sa viruseze un blog?!! Poate ca numai niste minti bolnave si refulate! CAci altfel din punctul meu de vedere nu sta in picioare nici o explicatie…
In cazul in care voi fi nevoita sa suspend blogul va multumesc tuturor celor care ati fost alaturi de mine .
Nu stiu daca va exista alt blog pentru ca sunt deja foarte ocupata cu studiul si cu comenzile de lucru pe care le am si nu numai .
Asa ca va doresc numai bine si sa aveti grija de voi!

Dana

12 Răspunsuri

  1. draga Danutza, eu nu am avut nicio problema in a acecesa blogul tau. Pare totul ok. Spor la treaba!

  2. Multumesc Lili. Chiar ma suparasem..am muncit la blogul asta si era o legatura cu voi toti…probabil sunt probleme de server…o sa urmaresc in continuare sa vad cu merg lucrurile.
    Te pup si iti doresc o zi frumoasa!

  3. Daniela draga, stai linistita v-am verificat pe toti, la tine se poate intra, ai grija totusi sa nu dai click pe linkurile ce vi se alatura jos sub sectiunea comentarii
    Cred ca este un individ ce se pune la urmariti(in bluza galbena de obicei_ care din punctul meu de vedere este dubios. Mai tarziu am sa va spun de ce. Anunt-o te rog si pe tartoras, imi cer scuze, eu nu am timp. Cand voi lisi voi lasa adresa de mess, insa trebuie sa verific din nou tot compul. La scanari nu apare nimic, insa comenziile lasa de dorit, plus ca doresc sa-mi schim adresa de email. Te imbratisez cu drag!

  4. Uff ..ce bine! individul acela in galben a fost si pe la mine si s-a „retras”…tot asa pe „muteste” cum si a aparut…dubios da!
    Multumesc mult Paul; o anunt acum si pe tartoras.
    Te imbratisez!
    Sa ai o zi buna!

  5. Multumesc dragii mei…se pare ca totusi se pot face niste prietenii durabile si in mediul virtual!
    Ce chestie…nu pot sa cred…ce interes poate avea cineva sa viriseze un blog?????
    Va pup si va imbratisez!
    Totul e ok cu blogul tau….cred!

  6. Stii ce mi se pare ciudat….pe blogul meu de bucatarie este un tip, cu tricou galben…adorcrysti….care mie mi se pare dubios.
    Nu a comentat niciodata…
    Daca despre acesta e vorba….spuneti-mi si mie….ca sa-l blochez!
    Multam….zi super!!!!

  7. Buna, cred ca ai tras o sperietura dar acum blogul e in regula. Nu cred ca cineva care vrea sa strice continutul unui blog se pune la Followers. Dar mai bine, iti poti face un alt blog de back-up (se poate asta).

  8. cu placere tartoras..si da! Acela e intrusul..acel individ a fost si la mine la followers si apoi a disparut..e ciudat individul…

  9. Buna Sanda.
    Daca o sa am timp poate reusesc sa fac acel blog de back up.
    Multumesc🙂

  10. Pheideas , daca reusesc sa mi organizez timpul o sa te rog sa mi explici din cate ceva🙂
    MUltumesc mult.

  11. daca intrati pe blogul individului..ca are unul sau chiar doua (eu am intrat) o sa vedeti cu ce fel de specimen aveti de-a face…un fanatic! parerea mea..

  12. Si blogul meu nu e in regula..o sa observati ca mi a disparut Neo counter-ul si playlistul..deci nu mai apar..ceva este totusi…

Lasă un răspuns

