Bijuterii inestimabile


Am primit de la prietena mea Lori, http://lorispage10.blogspot.com/ , din Franta, aceste mici bijuterii nepretuite drept pentru care ii multumesc mult de tot pentru grija ei delicata de a-mi alina sufletul in asteptarea unei primaveri..care in sfarsit a sosit si pe aici.

Asteptam inimioara crosetata si in schimb m-am ales cu mult mai multe cadouri🙂 …o cutiuta de bijuterii cu o buburuza, inimioara asteptata delicata si lucrata cu migala, o brosa cu narcise , o ratusca mica , mica de tot🙂 ..0 ador! ..o lotiune cu o autentica aroma de liliac! si cateva randuri scrise de Lori , pline de sensibilitate si atentie .
M-am bucurat tare mult🙂; Toate sunt minione si frumoase si toate sunt „semne” de primavara dar mai ales sunt semne ale unui suflet nobil si sensibil la tristetea unui seaman .


Mai jos , cadourile primite


Multumesc pentru primavara care mi-ai adus-o in suflet, Lori! A fost o surpriza foarte placuta care mi-a smuls ceva lacrimi :)…e minunat sa ai prieteni !

3 Răspunsuri

  1. Draga mea, sa le folosesti cu placere, si ma bucur ca a intrat un pic de primavara in casa ta. Pupici, L xxx

  2. Cat de mult pot valora pentru noi atunci cand vin de la oameni pe care-i apreciem!
    Minunat dar pentru cel ce-l ofera si patruns de semnificatii pentru cel ce-l primeste!

  3. Foarte frumoase…sa te bucuri de ele!Deosebite, gingase….se vede ca au fost daruite din suflet!
    Multa sensibiltate si de o parte si de cealalta!
    Numai bine!

Lasă un răspuns

