Doll applique


Am terminat papusica care va pleca catre Smaranda zilele acestea.

E tare dulcica chiar daca mi-a dat de lucru montarea parului ei sub boneta🙂.


8 Răspunsuri

  1. Chiar ca e dulcica foc! Sunt sigura ca-i va placea. Elena

  2. Merci Elena. Sper sa-i placa🙂

  3. Oh, ce frumusete, esti tare priceputa, eu una nu ma incumet, caci e lucru migalos. Excelent! Lori xx

  4. Multumesc, Lori.Incerc sa fac si eu cate ceva dar mai am multe de invatat…nu-mi ajunge o viata sa invat cate as vrea🙂

  5. Este frumusica foc iar ochii sunt foarte expresivi! Cum i-ai facut?Ela

  6. Ela,ochii i-am desenat pur si simplu si i-am brodat, cusut cu darning foot-ul.Si nasucul si gura la fel.Am cusut mai incet sa pot urmari linia desenului si sa nu iasa cine stie ce pocitanie🙂. E adevarat ca rar imi reuseste expresia fetei unei papusi dar e si cea mai grea de redat, nu?

  7. Frumusica foc! Imi place detaliul cu cosuletul. Bravo!

  8. E foarte eleganta si dulce! O astept la Cormainville în ianuarie!Nu am primit înca plicul de la tine…Smaranda

Lasă un răspuns

