"Hainuta" de toamna


Am gasit la Lori pe blog acest site cu background pentru bloguri..si nu numai.
Mi-am ales „hainuta ” pentru blogul meu si acum toamna poate veni linistita si pe blogul meu.
Acesta e site-ul
:
http://www.thecutestblogontheblock.com/index.php?pageNum_i=0&totalRows_i=11
Merci Lori!:)

2 Răspunsuri

  1. Esti tare draguta, mersi mult, si intr-adevar este „imbracat” bine site-ul tau. Mersi de toate noutatile tale, imi face placere sa vad cum mai esti. Au trecut blues-urile? L xxx

  2. Cu placere , Lori:)Da, au mai trecut Lori…dar acum cu sarbatorile de iarna cum suntem singuri aici, vor mai persista ceva timp…

Lasă un răspuns

